Wednesday, November 24, 2010

My name is...about me



Hola.. Salam perkenalan. Blog ni dibuat atas dasar nak isi masa lapang selepas seharian berkerja. Ye la,dari pukul 9am sampai la 6pm (company swasta) asyik buat keje. So,tiap-tiap hari macam tu la, bangun pagi pergi keje then balik rumah tengok tv/series kat lappy aku. So dari tiap-tiap hari dok buat benda yang sama,baik aku start buat blog,boleh la luahkan perasaan,release tension,beri info apa yang aku tau dan yang paling penting rutin harian aku dh bertambah. Xde la,benda yang sama dok buat.

Jadi, itu la aku,seorang perempuan (I'm not a girl,not yet a women) yang agak pendiam dan malas nak bercakap. Kadang-kadang je. Aku suka berkenalan sebab bila kawan ramai,lagi la banyak knowledge yang boleh dapat. Berkawan biar ramai (senang mintak tolong), tapi berkasih biar la seorang (I'm still single). hahaha..Anyway,sekarang bukan la masa nak bercinta, aku nak kumpul duit banyak-banyak dan banyak lagi wishlist tak selesai lagi. Next entri,aku akan ceritakan wishlist aku. Stay tune.

No comments:

Post a Comment